Hej alla medlemmar!
Lite uppdateringar från styrelsen:
Årsstämman
Den 19/5 hölls det årsstämma i föreningen. Resultat- och balansräkningen fastställdes och styrelsen fick ansvarsfrihet för verksamhetsåret 2025, det tackar vi för! Styrelsen som valdes in för kommande år består av:
Gabriel Hamlin (ordförande, omval)
Joakim Adbro (fastighet, omval)
Maja Bengtsson (ekonomi, omval)
Pernilla Nilsson (ledamot, omval)
Tove Strömberg Rask (sekreterare, omval)
Andres Aispur (suppleant, nyval)
Utöver detta så togs det andra beslutet om föreningens nya stadgar. Dessa nya stadgar antogs och kommer börja gälla från att de blivit godkända av Bolagsverket och kommer finnas tillgängliga här på SBC och på föreningens hemsida.
Städ- och fixardagen
Kort efter detta, 30/5, så hade vi städ- och fixardag. Innergården fick sig ett rejält lyft med nya blommor och omplanteringar, och vi har införskaffat nya utemöbler. Utöver detta så blev det några vändor till soptippen med skräp från källaren och sedan avslutade vi med korvgrillning. Mycket trevligt, och vi hoppas att ännu fler vill närvara nästa gång!
Det finns dynor till alla utemöbler, om ni vill veta vart ni hittar dem så gå med i föreningens Facebook-grupp: Brf Malmö Värnhem 13
Mvh,
Styrelsen
Brf Värnhem 13